Top Ad 728x90

Thursday, December 21, 2017

Osobe koja je voli? To je ono što pokušavaš da mi kažeš? Rekao sam ti da je volim. Nisam je zatvorio u tu školu zato što je se stidim. - Nisam želela da... - Naravno da nisi! - grubo ju je prekinuo.

Osobe koja je voli? To je ono što pokušavaš da mi kažeš? Rekao sam ti da je volim. Nisam je zatvorio u tu školu zato što je se stidim. - Nisam želela da... - Naravno da nisi! - grubo ju je prekinuo.
-Pošto si tako pametna, reci mi šta treba da radi udovac sa bebom. Naročito ako je beba gluva. Dakle? Ta vaša luksuzna škola je skupa, znaš? Moram mnogo da radim da bih mogao da je platim. A da ne govorim o medicinskim troškovima za milion testova koji ti ne razjasne ni jednu prokletu nedoumicu, sem što ti potvrde da je tvoja devojčica gluva, što već znaš, jer je inače ne bi mučio tim prokletim testovima sa nadom da će joj pomoći. Zastao je na trenutak da dođe do daha, a zelene oči su mu ljutito sevale. - Pretpostavljam da u jednom možemo da se složimo. Dženifer je potrebno da radi sa privatnim tutorom. - Naglo je ustao, a stolica iza njega poletela je uz škripu. - Ali to nećeš biti ti. - Obišao je sto i snažnim rukama se oslonio na naslon njene stolice zarobivši je. - Rekao sam doktorki Norvud da želim odgovornu osobu. Tražim nastavnicu koja će ličiti na baku u širokom džemperu sa velikim džepovima - ne lepoticu u skupoj garderobi. - Očima je uvredljivo preleteo preko njenog tela. - Tražim nekoga sede kose očešljane u urednu punđu, ne zavodljivu riđokosu sa frizurom iz najskupljeg njuroškog salona. Ozbiljnu ženu, malo puniju, majčinske figure, a ne devojku koja se razmeće svojim čvrstim grudima i nategnutom zadnjicom. - Lori je duboko pocrvenela od besa i stida. Kako se usuđuje! - Dženiferina nastavnica mora imati debele članke na nogama i nositi ravne cipele, a ne... - glavom je pokazao na njene vitke listove u providnim hulahopkama i sandale sa visokim potpeticama koje su se vezivale oko članaka. - Ne izgledaš kao nastavnica gluvog deteta. Mogla bi biti neka od onih devojaka koje nude uzorke parfema kod Bergdorfa*. Još se malo nagnuo ka Lori tako da su im se glave gotovo dodirivale. I pre no što je mogla da odreaguje, zaronio je lice u njenu svilenkastu kosu. -I mirišeš kao one - dodao je hrapavim šapatom. _____________________- * Bergdorf je luksuzna robna kuća na Petoj aveniji u Nju-jorku. (prim. prev.) 14 Lori za trenutak nije mogla da dođe do daha. Kada je konačno ponovo udahnula, bila je opčinjena njegovim mirisom. Mirisao je na čisto, na mošus, na muškarca. Šta joj se to događa? Trgla se i pomerila glavu unazad. - Ti - pusti me da ustanem ovog sekunda! - zahtevala je, odupirući se o njegove grudi. Na njeno iznenađenje, Drejk se uspravio i pomerio od stolice sa koje je ona skočila. Pre nego Što je ponovo progovorila, udahnula je duboko nekoliko puta kako bi se pribrala. - Možda ja nisam zadovoljila vaša iščekivanja, ali vi ste svakako potvrdili moja, g. Sloun. - Izgovorila je njegovo prezime kao uvredu. - Ti ne zaslužuješ kćer koju imaš. Ona je prelepa, inteligentna i ljupka. Ali ona umire. Da li me čuješ? Ona umire emotivno jer jedini roditelj koga ima ne želi da se potrudi da nauči jezik koji ona razume, a još manje da nju tom jeziku podučava. Zahvaljujući roditeljima kao što si ti, obrazovanje gluvih ponekad liči na ono iz vremena Helen Keler*. Ja sam nastavnica... - Ti si devojka. - Ja sam žena... - Aha, došli smo i do te teme - rekao je optužujuće upirući prstom u nju. - Nemoj mi reći da ti se nije dopalo kada sam te dodirivao. Znam da jeste. Kako mogu da budem siguran da ukoliko te odvedem u Nju Meksiko, nećeš pobeći sa prvim slobodnim muškarcem koga sretneš? Zar to nije ono što vi slobodne devojke od karijere zaista želite? Muža? Lori je mogla da oseti kako joj oganj besa tinja u korenu kose. - Imala sam muža. Nije to bio baš srećan brak. - Jesi li razvedena? - Umro je. - Baš zgodno. Naglo se okrenula od njega da ne bi izgovorila nešto zbog čega će kasnije zažaliti. Naposletku, dr Norvud ju je poslala sa određenim zadatkom i očekivaće da je obavesti o ishodu ovog razgovora. Na vratima je zastala i __________________________ * Helen Keler je američka književnica koja je u ranom detinjstvu oslepela i ogluvela od encefalitisa. Samo ogromnim ličnim naporom uspela je da pronađe način da komunicira sa okolinom i da završi školu. (prim. prev.) 28 SandraBraun 15 pogledala ga. Stajao je naslonjen na radni sto prekrštenih nogu. Iz podrugljivog pogleda, drskog stava i iskrivljenog krajička usne mogla je jasno da zaključi da je zadovoljan sobom. Polako i veoma razložno Lori je izgovorila: - Ti si najarogantniji, najnevaspitaniji, nepodnošljiv... - poslednju reč je samo pokazala. - Sta to znači? - odbrusio je, u trenutku kada se odgurnuo od stola. - Potražite značenje sami, g. Sloun. Zalupila je vrata za sobom.

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90