Top Ad 728x90

Sunday, April 16, 2017

, , , ,

ISPOVEST: Prošlo ljeto smo ja, moja najbolja prijateljica i njen sin od 16 godina zajedno ljetovali. Imam 41 godinu i obožavam da se sunčam u toplesu…

Prošlo ljeto smo ja, moja najbolja prijateljica i njen sin od 16 godina zajedno ljetovali. Imam 41 godinu i obožavam da se sunčam u toplesu, a mali je prosto bio očaran mojim grudima, oči nije spuštao sa mene.
Par puta me prijateljica zamolila da se obučem, ali nisam je slušala, jer možda je malo glupo, ali njegovi pogledi su me na čudan način napaljivali. Drugo veče sam moju prijateljicu “nakljukala” tabletama za spavanje i kada sam bila sigurna da je u dubokom snu otišla sam do malca i bez odjeće mu se uvukla u krevet. Spavao je, a kada se probudio mogla sam da osjetim kako mu srce lupa..

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90