Top Ad 728x90

Saturday, December 23, 2017

ISPOVEST:Bilo je ljeto, vrucine velike. imao sam 19 godina. zivio sam sa mamom i bratom, stan je bio dovoljno velik za nas. tatu nikad nismo upoznali, ali nije sad vazno...

Bilo je ljeto, vrucine velike. imao sam 19 godina. zivio sam sa mamom i bratom, stan je bio dovoljno velik za nas. tatu nikad nismo upoznali, ali nije sad vazno.
mama se znala koji put naci sa nekim poznanicama, znao sam da su joj to bili udvaraci, ma da je ona uvijek govorila da su to samo dobri prijatelji nista vise.. bio sam uvjeren da se i seksa sa njima. Iako joj je 42 godine, izgleda kao prava macka, zgodna , duge noge, super sise velike, dobro stoje, i duza svjetlosmedja kosa i zelene oci..a sve to tek sam opazio tog ljeta prije dvije godine..do tada mama je bila za mene mama, nista vise nikad je nisam gledao drugim ocima, boze sacuvaj.. brat je otiso za..Pomerio je ruku još malo uz njenu butinu i dotakao je s prisnošću koja je istopila sav njen oprez i izbrisala svaku odlučnost. Ruka mu je ostala tamo sve dok nisu ugledali svetla Šapata, kada je morao da obema rukama drţi volan kako bi ih bezbedno sproveo krivudavim, strmim ulicama. Smestili su Dţenifer u krevet bez imalo truda. Pospano se prepustila Lori koja ju je presvukla u pidţamu i ušuškala ispod pokrivača. Posle rituala pred spavanje, koji se sastojao iz kratke molitve i poljubaca, Drejk je ugasio svetio u njenoj sobi. - Da li bi ti prijalo da zapalim vatru u kaminu? - upitao je Lori kada su se našli u hodniku. - To baš dobro zvuči. Prijalo bi mi da se malo opustim pre spavanja. Imali smo dug dan. - Mogu li nekako da ti pomognem da se opustiš? - upitao je sa jasnim podtekstom. - Nepopravljiv si - izgrdila ga je Lori, ali se istovremeno i smešila. - Idem da se okupam i zatim ću ti se pridruţiti u prizemlju. - Do tada će se vatra razbuktati. Jesi li znala da sam kao dečak bio u izviđačima? - Ti? Neverovatno! - rekla je zadirkujući ga pre nego što je zatvorila vrata svoje spavaće sobe i lišila ga mogućnosti da odgovori. Nakon tuširanja, Lori je obukla topao flanelski ogrtač i vezala ga oko struka. Boja breskve pojačavala je tonove njene kose i tena, a satenski reveri su dodavali sjaj koţi vrata. U nekoliko poslednjih dana boravka u istom prostoru sa Drejkom oslobodila se malo svoje stidljivosti. Nije se više krila kada bi je zatekao u kućnom ogrtaču ili bez šminke. Među njima se razvila određena prisnost. Bez trunke stida je sišla u prizemlje provlačeći četku kroz svoje riđe pramenove, još vlaţne od vode. Prešla je preko dnevne sobe i navukla zave-se. Automatski je krenula da upali lampu, ali je zaustavi Drejkov glas. - Da li moramo da palimo svetio? Odsjaj vatre je dovoljan. Dolazio je iz kuhinje noseći dve vinske čaše i bocu belog vina u posudi za hlađenje. Tuţna melodija balade koju je pevao Dţoni Metis odzvanjala je iz zvučnika smeštenog među policama sa knjigama. Baš kao što joj je obećao, vatra je veselo pucketala u kaminu. 88 - Zaista je prijatno ovako - odgovorila je Lori nervozno. Prijatno i zavodljivo, pomislila je zabrinuto. Drejk je sportske pantalone i sako zamenio parom izbledelih farmerki i belim dţemperom sa rol kragnom. Lori se sklupčala u jedan ugao sofe, licem okrenutim ka plamenu. Drejk je spustio čaše i posudu za hlađenje na nizak stočić ispred nje. - Da li bi popila samo jednu čašu vina sa mnom? - upitao je sedajući pored nje. -Ja... - Molim te? Samo jednu čašu? Prijaće ti. Kako joj je već pruţao čašu, Lori je uzdahnula. - U redu. Jednu čašu. - Prsti su im se nakratko sreli dok je preuzimala čašu. Pijuckala je oprezno. On ju je paţljivo posmatrao. Skrećući oči od njegovog uznemiravajuće intenzivnog pogleda, pogledala je ka kaminu. - Divna je ova vatra, Drejk. Hvala ti što si se setio. - Nema na čemu. Osim što sam se baš zagre-jao dok sam je palio, pa mi je sada previše vruće da bih u njoj uţivao. Ne ljutiš se? - Pre nego što je mogla da odgovori potvrdno ili odrično, prevukao je dţemper preko glave. Iako ga je u poslednjih nekoliko dana često viđala bez košulje, pogled na njegova široka, maljava pleća je svaki put izazivao divlji ples njenog srca. Grudni koš mu se nastavljao u ravan, mišićav stomak. Pojas farmerki nalazio se dva palca ispod pupka. Lori se steglo grlo kada je ispod meke tkanine tesnih pantalona ugledala jasan obris njegove muškosti. Otpila je još jedan gutljaj vina. - Lepo mirišeš - rekao je blago se nagnuvši ka njoj. Nije je dodirnuo, ali mu se lice nalazilo na milimetar od njenog vrata. - Šta je to? - Ja... ja... - Lori nije mogla da izgovori ni reč. Progutala je vazduh i pokušala ponovo. - Ništa posebno, niti skupo. Losion iz samoposluge. - Nema potrebe da se pravdaš, uveravam te. Vrlo je efektan. Njegove reči - ili moţda blizina njegovog tela - izazvale su u njoj reakciju od koje su joj se zgrčili prsti na nogama. Drhtavom rukom je prešla četkom kroz kosu poslednji put i spustila je na stočić. Već je osećala uticaj vina, iako nije popila više od pola čaše. Otpila je poslednji gutljaj i spustila i čašu na sto. Kada se ponovo naslonila unazad, Drejk je već bio uznemiravajuće blizu. Okrenula se ka njemu i shvatila da pogledom prelazi preko njene kose.

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90