Top Ad 728x90

Friday, April 14, 2017

, , , , , ,

ISPOVEST – Vreme kad dece i muža nema kod kuće idealno je za novog ljubavnika…

Vreme kad dece i muža nema kod kuće idealno je za novog ljubavnika… tad krojim planove s kim bi se tu*ala! za moju majku se pričalo da je bila najžešća kurvica u kraju, da je svaki krevet isprobala, ja sam njena naslednica sa mnogo većim talentom i to sam dokazala kad sam se je*ala sa očuhom.

Ne želim da pričam jea*inu sa očuhom vec kako zavlačim svoje ljubavnike ispod svog i muževog kreveta. Udala sam se da ne bih radila, sad sedim ceo dan zavaljena na fotelji i razmišljam sa kim da razveselim pi*kicu. Muž dođe uveče sa posla, decu odvedem u krevet, muža uspavljujem sa lekovima, onda sledi šminkanje, sredivanje itd… obučem sve dopi*njaka zatim ispred kuće u dogovoreno vreme čeka me švaler...Da bi procitali celu ispovest kliknite na sliku/tekst ispod...

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90