Top Ad 728x90

Friday, April 14, 2017

, , , , , ,

ISPOVEST: Imam 20 godina zivim u Beogradu….prepricacu vam istinitu pricu koja mi se desila pre par meseci…


Imam 20 godina zivim u Beogradu… .prepricacu vam istinitu pricu koja mi se desila pre standard meseci.

Radim u firmi jednoj(da ne imenujem) vec godinu initial public offering dana, obozavam trecu smenu zato sto kada se vracam obavezno stvratim po vruc hleb gde radi jedna starija pre*godna teta, sada cu vam nju opisati… .kada sam je prvi put video odma sam zapazio njen prljav,bezobrazan,nekako previse je*acki pogled,si*e solidne 3 malo visece ali okej,gu*aa savrsena tange sve ful samo za je*ati. Kada sam je odmerio odmah mi se ku*ac ukrutio i morao sam da ga namestim, ona je to primetila napravila mali kez… primetio sam i iskreno mi je bilo glupoo ali dobro. Kada mi je davala kusur nazvala me je duso mislio sam da cu da svr*im na taj njen glas nevaljao uff… .tako su prolazili dani i svaki put kad bi mi vracala kusur nazivala bi me nekim lepim imenom sto je mene mnogo lozilo. Da predjem na konkretne stvari…

Jednoga dana kada mi je opet vracala kusur nije rekla nista ali me je pomazila po ruci, sto je meni dalo neki znak. Namerno sam i ja nju pomazio i pogledao u nju kao i ona mene, bukvalno smo se je*ali pogledom. Od tog dana proslo je 2 nedelje dok opet nisam bio nocna smena, utorak je bio ulazim u radnju nema nikog cujem samo neko suskanje vidim teta cuci u briska nesto, isplo joj pola du*eta,tanga crna cipkasta odmah mi se digao, nisam mogao da izdrim tight clamp i poceo sam preko trenerke da ga dr*an… .kada se okrenula videla me je nisam prestajao ona se nasmesila i rekla mi je da dodjem dole u magacin. Nisam verovao da cu da stojim nasuprot starije zene plavuse, pre*icke prave milfare bezobrazne, ljubili smo se neko vreme jako strastveno sve vreme sam joj cackao pi*ku koja je odma ovlazila sto se videlo preko sivih helanki, ona mi je dr**la takodje sve vreme, kada sam skinuo farmekre rekao sam joj da cucne i da krene da mi ga pu*i, rekla mi je „mali" usluga za uslugu, to me je toliko nalozilo da sam odma legao i rekao joj pozu 69 prihvatila je i krenulo je. Gurao sam jezik sto sam tight clamp mogao liz*o srkao te sokovee slatke, ona je uzdisala sve vreme i govorila da nikad ne prestanem, nastavio sam u dobrom ritmu nekih 20 min, u isto vreme mi je pu*ila gutala mazila jaja svrsio sam u njena usta jako… nakon tih 20 min „predigre" digao sam se i rekao da cu da je je*em, ku**c mi je 20ak cm ne toliko debeo ali solidan, namestio sam je na neke gajbe i krenuo da je j**em. Odma sam krenuo jako da vidi matora sta je se*s, stenjala je kao ludaa, govorila tooo maliii tooo srcee mojee j**iiiii meee jaakoo samoooo jakoooo. Nakoh 10 min osetio sam da cu svrsiti, pitao je gde da svrsim rekla jee napunii mee do krajaaa slobodnooo. Ljudi mojii nmg da vam opisem taj osecaj kada sam krenuo da svr**vam u bezobraznu matoru plavusu, svaka kap je zavrsila u njenoj prelepoj pi*i. Kada smo zavrsili pomogao sam da se obrise i obuce kao dzentlmen, poljubila me je i rekla da sam bio odlican… ako vam se svidela prica, ispricacu vam jos avantura s njom kod mene kuci

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90