Top Ad 728x90

Thursday, December 21, 2017

ISPOVEST:Još kao mali voleo sam da gledam ženama ispod suknje. Što sam više rastao želja je u meni sve bila jača, osetio sam i strašnu želju da pipnem mladju sestru od ujaka kad sam je ugledao kako se rashladjuje u bazenu...

Još kao mali voleo sam da gledam ženama ispod suknje. Što sam više rastao želja je u meni sve bila jača, osetio sam i strašnu želju da pipnem mladju sestru od ujaka kad sam je ugledao kako se rashladjuje u bazenu.
Čim sam joj dodirnuo pi*ić, ku*ac mi se ukrutio kao koplje, rekla mi da je štipkam tamo gde nas neće niko videti, i takosmo otišli u moju sobu da se igramo tate i mame. Rekao sam joj da se skine sto je odmah i uradila, čim mi je videla ku*ac rekla mi da ga stavim polako, počeo sam da je je*em ali nisam mogao puno da izdržim, izvukao sam ku*ac i počeo da svr*avam po njenom stomaku, ona je razmazala spe*mu i..Da bi procitali celu ispovest kliknite na sliku/tekst ispod.

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90